Heb jij ruime ervaring als financieel administratief medewerker en ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder!
Onze opdrachtgever, gevestigd in Bedum, is al ruim 80 jaar als familiebedrijf actief in de groensector. Inmiddels zijn ze uitgegroeid tot een van de grootste groenvoorzieners van Noord Nederland. Hun klanten bestaan uit natuurorganisaties, gemeenten en waterschappen, maar ook particulieren en tal van bedrijven waaronder meerdere recreatieparken. En ze blijven groeien! Lijkt het jou leuk om werkzaam te zijn voor het bedrijf dat continu in innoveert en in ontwikkeling is en waar jij een belangrijk onderdeel van uit gaat maken? Lees dan verder…
Wat houdt de functie in?
Als financieel administratief medewerker heb jij een breed scala aan taken en verantwoordelijkheden. Zo draag jij zorg voor de boekhoudkundige taken en ben jij verantwoordelijk voor het debiteuren- en crediteurenbeheer. Daarnaast ben jij als financieel administratief medewerker hét aanspreekpunt als het gaat om financiële vraagstukken.
In deze functie van financieel administratief medewerker wordt er verwacht dat je kennis en expertise hebt op het gebied van financiële administratie. Dit houdt in dat jij in staat bent om financiële processen en procedures te begrijpen en uit te voeren, zoals het opstellen van financiële rapportages en het verwerken van inkomende, het bijhouden van de boekhouding en het uitvoeren van financiële analyses.
Het bedrijf waar jij als financieel administratief medewerker aan het werk gaat is een professioneel en innovatief familiebedrijf in Bedum. Bij dit bedrijf staat kwaliteit en service voor de klant en het eigen personeel altijd op nummer één.
– Bijhouden van sub grootboeken van diverse administraties
– Verzorgen van periodieke maandafsluitingen en financiële rapportages
– Telefonisch aanspreekpunt voor medewerkers en klanten
– Het verzorgen van de loonadministratie
– Invoeren en controleren van project gerelateerde inkoopfacturen aan de hand van de gedane bestellingen
– Een afgeronde opleiding financiën of boekhouding
– Relevante werkervaring als financieel administratief medewerker
– Boekhoudkundige vaardigheden
– Het vermogen om financiële gegevens te analyseren
– Probleemoplossend vermogen
– Een marktconform salaris op basis van jouw ervaring (conform cao hoveniersbedrijf)
– Uitzicht op vast dienstverband
– Werken binnen een leuk team en een mooi familiebedrijf
– Parttime baan (24 uur)
Ben jij klaar voor jouw nieuwe uitdaging als financieel administratief medewerker? Solliciteer dan direct!